29 Aralık 2013 Pazar

Erkek Bere Yapımı Beyinize Sevdiceklerinize Hediye :)

Bu Modeli Çok Beğendim Hemen Ördüm...






92 ilmek başladım. Yanda ki örnekte ki gibi 2 ters 2 düz lastik ördüm. Lastik bitince 6 7 sıra düz örgü ördüm. Modele göre örünce küçük geldi çünkü.
NOT:Örnekte 90 diyor fakat örnek modelleri birleştirince birbirini tamamlamadığı için 2 ilmek daha ilave ettim.

Örneklere krem ipi arkadan yürüterek başladım. Yakın resimde gayet net anlaşılıyor.1 krem örüp 3 lacivert örerek birinci sırayı tamamladım.Üst sırada 3 lacivert, 1 kremle modeli yürüttüm.

 Örnekler bitince krem iple devam ettim. Ön yüzde 7 ilmek örüp, 2 ilmek alıp onu kestim. Arkasını ters ördüm. Ön sıraya gelince 6 ilmek örüp, 2 ilmeyi 1 kestim ,6 ilmek örüp kestim böyle sıra boyunca devam ettim.Sıra bitince arka sırayı ters ördüm tekrar ön sıraya gelince 5 er örüp kestim her sırada bir bir azalttım . 5 4 3 2 1 1 yapa yapa kestim. 10 tane kalana kadar. Kalanı da 3 erli 3 erli alıp kestim bitirdim diktim ::D  



Ve bitti süper oldu modeldekinin birebir aynısı:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin Benzer

Benzer Sayfalar