15 Ocak 2014 Çarşamba

GELİNLİK FİKİRLERİ Gelinlere fikir olması amacıyla

Düğünüme az kaldı  ,:)))  Kara kara düşünüyorum şimdi nasıl bir gelinlik seçeyim diye. Size de fikir olması açısından bir kaç güzel gelinlik modelini paylaşıyorum kendi beğendiğim tarzıma yakın modellerr hepsi burada:) Teseüttürlü olduğum için uydurmaya çalışcağım bakalım beğendiklerimi ama bunların hepsi mükemmel. Resimleri de gördükçe internetten kaydettim . Benimle ilişkisi yoktur:)


Model 1


   Ben eteği uzun daha çok düz inip ucunda dantel detayları olanları seviyorum. Kuyruk hafif uzun olacak gelinlik olduğunu belli edecek kadar uzun yerleri öyle şalap şulup temizlemeyecek kadar kısa olmalı diye düşünüyorum:))



Model 2
Model 3

Tesettür gelinliklere güzel bir örnek



Model 4



Model 5

Belindeki gümüş taşlı detayı çok sık buldum...





Model 6

Ceket görünümlü kış düğünleri için idela bir seçim olabilir...




Model 7




 Model 8





Model 9



 Model 10




Model 11





 Model 12



Model 13 çok asil

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin Benzer

Benzer Sayfalar