28 Mayıs 2014 Çarşamba

Çeyizden Seçmeler 1

Bu parçalar MUDO'dan alındı.Beğendiğim ekstra tabak bardaklardan 2 şer almakla yetiniyorum aksi halde evde koyacak yer bulamayabilirim.Günlük yemek takımları, misafir takımları derken her gördüğümü alırsam sığdırmakta zorlanıcam sanırım . Sizde çok beğendiklerinizden 2 şer alın eşinizle yerken , yakın bir arkadaşınız geldiğinde zaten yeterli olur .Hee derseniz ki 3 4 kişi gelirse ne olacak , O zaman var olan parçaların uyumunu yakalayın...Farklılığın tadını çıkarın keyifli sofralar kurun.







MUDO

MUDO- Venedik tabak





MUDO


Başucu sürahim normalde daha gül kurusu renginde, fotoğrafta böyle çıkmış. Yatak odasında başucunda hem dekoratif , hem işlevsel bir fikir. Bu da mudodan  alındı.




MUDO

Bu tuzluğu üniversite son sınıftayken Mersin Marina Paşabahçe'de gezerken görmüştüm, ve aldım. Çok beğenmiştim kaçıramazdım, düğünüme 2 sene var olmuş olduysa da:) 
PAŞABAHÇE Bunny Tuzluk


Kadife askılar mudo concept ten, aldıktan sonra farkettim ki 3 -5 milyoncularda da var bir postada ordan aldım kırmızı siyah ve mor renklerini aldım ben hep. Dolap içi şıklığı kesinlikle.

 

MUDO-Kadife Askı



 Bir MUDO daha



YKM 


Karaca timeless bej yatak örtü pike nevresim set

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin Benzer

Benzer Sayfalar